ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع) ناگفته‌های پردیس پورعابدینی درباره «فرشته» ستاره‌بازی سهم اندک ادبیات معاصر در دانشگاه مسئله ساده انگاشتن امری به غایت پیچیده | دقایقی پای درددل‌های دانشجویان رشته زبان و ادبیات فارسی صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ استاندار نجف در دیدار با هیات رسانه ای ایران: جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف پیشرفت دارد | روابط عراق با ایران استراتژیک است + تصاویر گزارشی از جلسه نقد و بررسی کتاب «کارنامه فیاض: مجموعه آثار دکتر علی اکبر فیاض»
سرخط خبرها

زمان آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس اربعین ۱۴۰۲ مشخص شد

  • کد خبر: ۱۷۷۹۸۳
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۲۸
زمان آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس اربعین ۱۴۰۲ مشخص شد
اعزام زائران اربعین از ۲۷ مرداد آغاز می‌شود و بسیاری قصد سفر زمینی به عراق و استفاده از وسایل حمل و نقل جاده‌‎ای را دارند. مدیرکل حمل‏ و نقل جاده‌ای می‌گوید: پیش فروش بلیت اتوبوس اربعین با نرخ مصوب از هفته آینده آغاز می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، با توجه به محدودیت پروازی در ایام اربعین، بیش از ۹۵ درصد زائران به صورت زمینی به عراق سفر می‌کنند. اعزام زائران اربعین از ۲۷ مرداد آغاز می‌شود و تا ۲۰ شهریور ادامه دارد.

آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس اربعین ۱۴۰۲ از هفته آینده

داریوش باقرجوان، مدیرکل حمل‏ و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل‏ و نقل جاده‌‏ای با اشاره به آغاز پیش فروش بلیت اتوبوس اربعین می‌گوید: برنامه‌ریزی‌ها در ستاد مرکزی اربعین در حال انجام است و در نظر داریم از هفته آینده پیش فروش بلیت اتوبوس اربعین ۱۴۰۲ را آغاز کنیم.

وی با اشاره به کرایه اتوبوس‌های اربعین از شهرهای مختلف به مرزهای زمینی می‌افزاید: بلیت اتوبوس‌ها با نرخ مصوب عرضه می‌شود که البته تنظیم بازار در این زمینه نرخ‌گذاری می‌کند و هزینه هر مسیر در تابلو نصب خواهد شد. افرادی که بلیت‌ها را با قیمت بیش از نرخ مصوب بفروشند، بر اساس کمیسیون ۱۱ و ۱۲ مربوط به تخلفات راننده و شرکت‌ها، با آنها برخورد می‌شود.

زائران اربعین با اتوبوس‌های خارج از پایانه‌ها سفر نکنند

باقرجوان از زائران اربعین خواست برای سفر به مرزها از طریق حمل و نقل جاده‌ای فقط به ترمینال‌ها مراجعه کنند و از استفاده از خدمات حمل و نقل خارج از پایانه‌ها موسوم به آزادسواری که غیرقانونی است، بپرهیزند.

وی با بیان اینکه بلیت اتوبوس اربعین بر اساس ظرفیت‌های موجود عرضه می‌شود، خاطرنشان کرد: اتوبوس‌ها در مسیرهای مختلف در ایام اربعین در مسیر مرزها فعال‌تر خواهند شد و ما سعی داریم ظرفیت‌ها را بهبود داده و خدمات مناسبی به زائران ارائه دهیم.

بلیت اتوبوس اربعین اینترنتی عرضه می‌شود

مدیرکل حمل‏ و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل‏ و نقل جاده‌‏ای با اشاره به نحوه عرضه بلیت اتوبوس اربعین ۱۴۰۲ گفت: بلیت اتوبوس‌ها به مرزهای ۶ گانه به صورت اینترنتی و از طریق وب‌سایت‌های اختصاصی  یا مشترک شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای عرضه می‌شود.

سال گذشته بلیت اتوبوس اربعین با قیمت مصوب عرضه شد و میز خدمت در پایانه‌های مسافربری مستقر شد تا در صورت تخلف این موضوع را پیگیری کنند. امسال مرزهای زمینی مهران، شلمچه، خسروی، چذابه، تمرچین و باشماق در ایام اربعین روی زائران باز است.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->